Πεζοπορία στο καταφύγιο του ποταμού Κολοράντο

Κατευθυνθήκαμε προς το Bastrop για πεζοπορία στο καταφύγιο του ποταμού Κολοράντο. Δεν ξέραμε πραγματικά τι να περιμένουμε καθώς δεν μπορούσαμε να βρούμε πολλές πληροφορίες για την περιοχή ή τα μονοπάτια. Ωστόσο, βρήκαμε α χάρτης των μονοπατιών για να πάρετε μια ιδέα για το πώς να αντιμετωπίσετε τα μονοπάτια.

Η Διαδρομή μας

Παρκάραμε στο Two Bridges Trailhead και πήραμε το δρόμο μας προς το River Trailhead μέσω του Two Bridges Trail όπου πήραμε το River Trail στο μονοπάτι Dragonfly. Περπατήσαμε στο Dragonfly Trailhead και στη συνέχεια ακολουθήσαμε τα βήματά μας πίσω στο σημείο όπου συναντώνται το μονοπάτι Cliffhanger και το μονοπάτι Two Bridges. Αντί να επιστρέψουμε στο Trailhead των Two Bridges, στρίψαμε δεξιά και πεζοπορήσαμε στο Cliffhanger Trail στο Cliffhanger Trailhead όπου καλέσαμε τον Jerry που είχε επιστρέψει στο Trailhead των Two Bridges για να πάρει το φορτηγό. Μπερδεμένη ακόμα; ΧΑΧΑΧΑ!

Το μόνο μονοπάτι στο Colorado River Refuge που δεν κάναμε πεζοπορία ήταν το Cottonwood Kings Trail καθώς δεν είχαμε χρόνο και το πόδι του Τζέρι πονούσε.

Μονοπάτι δύο γεφυρών

Γέφυρα τρένου στο καταφύγιο του ποταμού Κολοράντο

Λίγο αφού στρίψετε στο Μονοπάτι Two Bridges, φτάνετε σε μια γέφυρα τρένου που διασχίζει το νερό. Δημιουργεί ένα όμορφο σκηνικό και εικόνα. Έχω κάτι για παλιές γέφυρες καθώς και γέφυρες τρένων. Μπορεί να έχω σταματήσει εδώ για 10 λεπτά, μπορεί και όχι να θαυμάζω την ομορφιά του και να βγάζω φωτογραφίες.

Η γέφυρα του τρένου στο Two Bridges Trail στο Colorado River Refuge

Σε λίγο φτάσαμε στη διασταύρωση για τη διασταύρωση Two Bridges & Cliffhanger Trail. Αποφασίσαμε να συνεχίσουμε στο Μονοπάτι Two Bridges στρίβοντας δεξιά και ανεβαίνοντας τεχνητές σκάλες που οδηγούν στο River Trailhead.

Μονοπάτι ποταμού

Το River Trail είναι ένα εξαιρετικά σύντομο μονοπάτι που θα σας συνδέσει με το μονοπάτι Two Bridges στα ανατολικά και το Dragonfly Trail προς τα δυτικά.

Μονοπάτι Dragonfly

Μετά από μια σύντομη πεζοπορία στο River Trail, συνδεθήκαμε με το Dragonfly Trail που περνά μέσα από έναν χώρο πρασίνου μιας υποδιαίρεσης.

Καθώς κάνετε το δρόμο σας κατά μήκος του μονοπατιού, φτάνετε σε έναν κήπο τύπου κάκτου, όπου οι κάκτοι αναγνωρίζονται από μικρά σημάδια. Φαντάζομαι ότι αυτή θα ήταν μια όμορφη περιοχή όταν όλοι οι κάκτοι είναι ανθισμένοι.

κήπος κάκτων στο μονοπάτι λιβελλούλων στο καταφύγιο του ποταμού Κολοράντο

Τελικά, φτάνεις να χωρίσεις εκεί που χωρίζει το μονοπάτι της λιβελλούλης. Μείνετε αριστερά για να μείνετε στο μονοπάτι της λιβελλούλης ή πηγαίνετε δεξιά στο Meadow Loop. Και τα δύο μονοπάτια συναντώνται ξανά μαζί, επομένως δεν έχει σημασία ποιον δρόμο θα αποφασίσετε να ακολουθήσετε. Το Meadow Loop Trail, ωστόσο, τρέχει ακριβώς στο πίσω μέρος των σπιτιών.

Σημείωση: Η παρακάτω εικόνα επιστρέφει από το μονοπάτι του Dragonfly Trail, οπότε οι πινακίδες αντιστρέφονται.

loop split σημάδι στο μονοπάτι λιβελλούλων στο καταφύγιο του ποταμού Κολοράντο

Μονοπάτι Cliffhanger

Μόλις επιστρέψαμε τα βήματά μας πίσω από το μονοπάτι της λιβελλούλης, συναντήσαμε μέχρι τη διασταύρωση Two Rivers / Cliffhanger Trail. Ο Jerry αποφάσισε να επιστρέψει στο φορτηγό και αποφασίσαμε να κάνουμε το Cliffhanger Trail και να μας πάρει ο Jerry στο Cliffhanger Trailhead.

Το μονοπάτι Cliffhanger, ως επί το πλείστον, αγκαλιάζει το ποτάμι μέχρι να φτάσετε εκεί όπου χωρίζεται για να δημιουργήσει έναν βρόχο. Το επάνω μονοπάτι ονομάζεται μονοπάτι Cliffhanger και το κάτω βρόχο ονομάζεται Baja Cliffhanger Trail.

Αποφασίσαμε να κάνουμε το μονοπάτι Baja Cliffhanger, καθώς θα μας επέτρεπε να φτάσουμε στη μεγαλύτερη απόσταση.

Συνολικές σκέψεις για το καταφύγιο του ποταμού Κολοράντο

Ήταν υπέροχο να βγεις από το σπίτι, αλλά δεν είναι ένα σύστημα μονοπατιών που θα το έκανα ξανά μόνο και μόνο λόγω της έλλειψης χιλιομέτρων και τοπίων (εκτός από το ποτάμι). Ωστόσο, αν έμενα πολύ κοντά, το Colorado River Refuge θα ήταν μια εξαιρετική περιοχή για καθημερινές πεζοπορίες.

Δείτε το βίντεο μας

Συμβουλές

Πρόσβαση στο ποτάμι: Ενώ το μονοπάτι τρέχει κατά μήκος του ποταμού, δεν υπάρχει σχεδόν καμία πρόσβαση στον ίδιο τον ποταμό χωρίς να κατεβείτε απότομες όχθες όπου δεν υπάρχουν παραλίες.

Γύρω περιοχές: Το Dragonfly Trail τρέχει ακριβώς ανάμεσα σε δύο γειτονιές, μερικές φορές ακριβώς δίπλα σε αυλές. Αν ψάχνετε για μια ήσυχη περιοχή για πεζοπορία, δεν είναι αυτό.

Απόσταση σε μίλια: Υπάρχουν μόνο περίπου 3 μίλια συνολικά μονοπάτια πεζοπορίας (μονή διαδρομή). Αν ξεκινήσετε από το Cottonwood Kings, θα μπορούσατε να πάρετε περίπου 6 μίλια μετ‘ επιστροφής.

Αλιεία: Το ψάρεμα επιτρέπεται…αν μπορείτε να βρείτε έναν τρόπο να κατεβείτε στο ποτάμι δηλαδή.

Στάθμευση

Διατίθεται χώρος στάθμευσης στο Cliffhanger Trailhead, στο Two Bridges Trailhead και στο Cottonwoods Kings Trailhead (το οποίο είναι επίσης προσβάσιμο στο ADA).

Πληροφορίες μονοπατιού

Απόσταση: 6 Μίλια
Τύπος: Έξω & Πίσω
Δυσκολία: Ανετα
Trailhead: Υπάρχουν πολλά μονοπάτια κατά μήκος του μονοπατιού.
Στάθμευση: Διατίθεται χώρος στάθμευσης σε κάθε ένα από τα μονοπάτια.
Απαιτούμενη άδεια: Οχι

Ωρες: Ανατολή έως δύση του ηλίου

Διεύθυνση: 315 Riverside Dr., Bastrop, TX 78602

Κόστος: Ελεύθερος

Δικτυακός τόπος

Άλλα πράγματα να κάνετε στην περιοχή

Bastrop State Park – (προσεχώς στο ιστολόγιο)

Επισκεφθείτε το βενζινάδικο από το Texas Chainsaw Massacre – (προσεχώς στο blog)

The Dinosaur Park – Κάντε μια πεζοπορία στη φύση με δεινόσαυρους σε φυσικό μέγεθος (προσεχώς στο blog)

Φυσικό Πάρκο McKinney Roughs – (προσεχώς στο ιστολόγιο)