Κρατικό Πάρκο Φορτ Πάρκερ || Μονοπάτια πεζοπορίας, κάμπινγκ, ψάρεμα

Κρατικό Πάρκο Φορτ Πάρκερ ||  Μονοπάτια πεζοπορίας, κάμπινγκ, ψάρεμα

Κατευθυνθήκαμε στο κρατικό πάρκο Fort Parker για ημερήσια πεζοπορία. Ήμουν έκπληκτος που μπορέσαμε να κάνουμε κράτηση για μια μέρα πέρα ​​από την ημέρα του. Τα περισσότερα κρατικά πάρκα (ειδικά τώρα κατά τη διάρκεια της κατάστασης του Covid-19) κάνουν κράτηση εβδομάδες νωρίτερα.

Αυτό ειλικρινά με απασχόλησε λίγο. Γιατί κανείς δεν έκανε κράτηση εισιτηρίων σε αυτό το πάρκο; Είναι βρώμικο; Σε κακή περιοχή; Ήμουν νευρικός, αλλά έπρεπε να βγω έξω και να πάρω κάποια υπαίθρια θεραπεία.

Το Fort Parker State Park απέχει περίπου 1,5 ώρα (95 μίλια) από το Fort Hood, το οποίο, όπως γνωρίζουν οι περισσότεροι Τεξανοί, μια 1,5 ώρα με το αυτοκίνητο εξακολουθεί να θεωρείται τοπικό για εμάς, lol. Ξεκινήσαμε μια όμορφη μέρα, με ύψος 80, μερικώς συννεφιασμένος ουρανός.

Καθώς κάναμε το δρόμο μας μέσα από το κρατικό πάρκο Fort Parker, δεν είδαμε κανένα μονοπάτι ή χώρο στάθμευσης, οπότε αποφασίσαμε να οδηγήσουμε μέχρι το τέλος του πάρκου όπου υπήρχε μια ράμπα σκαφών και ένα μπάνιο.

IMG 3552

Μονοπάτι River Loop

(0,9 μίλια – μονή διαδρομή; Δυσκολία: Εύκολο)

Βρήκαμε πού ήταν το μονοπάτι για το μπλε μονοπάτι (River Loop Trail / Navasota Trail) και απογειωθήκαμε στην ημερήσια περιπέτεια μας.

Επειδή ήμασταν οι μόνοι εκεί, πήραμε το προνόμιο να καθαρίσουμε όλους τους ιστούς της αράχνης από το μονοπάτι.

Δεν άργησε να καταλήξουμε στο πρώτο μας εύρημα στο Fort Parker State Park, ένα άδειο ερειπωμένο κτίριο. Από τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν έμοιαζε σαν να κατασκευάστηκε τη δεκαετία του ’80. Δεν ξέρω τι στεγαζόταν καθώς είχε τζάκι. Δεν υπήρχε σήμανση που να λέει τι ήταν κάποτε. Είτε έτσι είτε αλλιώς, ακόμα ένα ωραίο μικρό εύρημα κατά μήκος του μονοπατιού.

Κρατικό πάρκο Fort Parker, παλιό κτίριο

Το μονοπάτι ήταν πραγματικά καλά συντηρημένο και σκιασμένο για τα περισσότερα από τα 8 μίλια που κάναμε. Λόγω αυτού, επιτρέπει στα φύκια και τα βρύα να αναπτυχθούν σε κορμούς δέντρων δημιουργώντας δονούμενα χρώματα πράσινου.

Κρατικό πάρκο Fort Parker

Μονοπάτι του ποταμού Navasota

(1,9 μίλια – μονή διαδρομή; Δυσκολία: Εύκολο)

Το River Loop Trail συνδέεται με το Navasota River Trail λίγο πριν από το Water Only Tent Site Campground (το βίντεο που δείχνει κάθε κάμπινγκ είναι παρακάτω για όσους ενδιαφέρονται να δουν πώς μοιάζουν).

Περίπου 1,5 μίλι αφότου φύγετε από την περιοχή της σκηνής, το μπλε μονοπάτι (Navasota River Trail) σας φτύνει στην περιοχή για πικνίκ όπου διασχίζετε μια πλωτή γέφυρα που θα σας συνδέσει με το κίτρινο μονοπάτι (Springfield Trail).

IMG 3604

Μονοπάτι Σπρίνγκφιλντ

(2 μίλια – βρόχος; Δυσκολία: Εύκολο)

Το κίτρινο μονοπάτι περνά επίσης από το Old Springfield Cemetery. Αγαπάμε τα παλιά νεκροταφεία και βρήκαμε την ευκαιρία να κοιτάξουμε γύρω μας.

Κρατικό πάρκο Fort Parker, Old Springfield Cemetery

Περίπου 1/4 μίλι πιο πέρα ​​το μονοπάτι σας φτύνει στο Fort Parker State Park Group Barracks όπου θα ακολουθήσετε το δρόμο προς τα δεξιά. Ο δρόμος θα στρίψει αριστερά και θα οδηγήσει πίσω στο δάσος.

Περίπου 1/2 μίλι αργότερα θα έρθετε στη λίμνη Σπρίνγκφιλντ που τροφοδοτείται από την άνοιξη. Προτείνω ανεπιφύλακτα να κάνετε ένα διάλειμμα εδώ και να απολαύσετε την ομορφιά. Υπάρχουν μερικά παγκάκια και η περιοχή είναι απλά ήσυχη!

IMG 3642

Η επόμενη στάση σας θα είναι σχεδόν άμεση καθώς θα φτάσετε στο φράγμα για τη λίμνη Fort Parker. Το φράγμα μήκους 423 ποδιών είναι κατασκευασμένο από ασβεστόλιθο, σκυρόδεμα και χώμα κατά μήκος του ποταμού Navasota, δημιουργώντας τη λίμνη Fort Parker των 750 στρεμμάτων. Κοιτάξτε προσεκτικά και θα δείτε έναν τόνο από χελώνες στο κάτω μέρος του φράγματος.

IMG 3654

Από εκεί συνεχίζετε την άλλη πλευρά της λίμνης Σπρίνγκφιλντ για περίπου 0,40 του μιλίου όπου θα φτάσετε στην κύρια είσοδο του πάρκου. ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ: Στρίψτε αριστερά όπου το μονοπάτι σας φτύνει στο δρόμο και περάστε δίπλα από το φύλακα της πύλης και αναζητήστε το μονοπάτι για να συνεχίσετε προς τα δεξιά προτού φτάσετε στα κεντρικά γραφεία του Fort Parker State Park.

Από εκεί είναι περίπου άλλα 0,40 του μιλίου για το μονοπάτι να σας φτύσει πίσω στο Old Springfield Cemetery. Μόλις φτάσουμε στο νεκροταφείο στρίψαμε δεξιά για να ξεκινήσουμε την επιστροφή στο SUV.

IMG 3668

Το συνολικό ταξίδι μετ‘ επιστροφής για εμάς ήταν 7,5 μίλια, αλλά ήθελα πολύ 8 μίλια, οπότε επέστρεψα για να βρω ένα geocache κοντά στο Group Camp.

Τα μόνα μονοπάτια που δεν κάναμε είναι το Bur Oak Nature Trail (πράσινο) και το Baines Creek Trail (βυσσινί). Σκοπεύουμε να επιστρέψουμε εκεί τις επόμενες εβδομάδες για να βγάλουμε αυτούς από τη λίστα μας! ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Κάναμε το Baines Creek Trail.

Μονοπάτι Baines Creek

Ο χώρος στάθμευσης για το μονοπάτι Baines Creek δεν βρίσκεται μέσα στο πάρκο. Είναι στην πραγματικότητα πριν φτάσετε στο πάρκο, ωστόσο, πρέπει να πάτε στα Κεντρικά Γραφεία και να πληρώσετε ένα τέλος εισόδου, ώστε να μπορείτε να πάρετε το εισιτήριό σας για να το κρεμάσετε στο παρμπρίζ. Η Park Rangers ελέγχει αυτό το πάρκινγκ και θα εκδώσει αναφορές.

Το ίδιο το μονοπάτι είναι 2,5 μίλια έξω και πίσω (άρα 5 μίλια μετ‘ επιστροφής). Αναφέρεται ως μέτριο, αλλά πιστεύω ότι πρέπει να αναφέρεται ως εύκολο.

Το πρώτο μίλι και μισό του μονοπατιού είναι καλά συντηρημένο. Περνάτε πάνω από μερικές γέφυρες πριν φτάσετε σε μια περιοχή με θέα με ένα παγκάκι περίπου μισό μίλι περίπου.

Γέφυρα στο κρατικό πάρκο Fort Parker

Μόλις φτάσετε περίπου στο 1,5 μίλι, το μονοπάτι αρχίζει να μεγαλώνει.

Μάλιστα, και ο γιος μου και εμένα τσιμπηθήκαμε από κίτρινα μπουφάν. Η φωλιά τους ήταν σε ένα κρεμαστό χαμηλό άκρο που ήταν κρεμασμένο σχεδόν στη μέση του μονοπατιού. Δεν το είδαμε καθώς προχωρούσαμε. ΔΕΝ ήταν ευχαριστημένοι μαζί μας! Δείτε το 2ο βίντεο παρακάτω.

FortParkerStatePark WaspNest NuttyHiker

Μόλις φτάσαμε στο τέλος, δεν μας έκανε εντύπωση. Αυτή η παράβλεψη για την οποία μιλούν στον χάρτη, ΔΕΝ είναι παράβλεψη αλλά μια κατάφυτη περιοχή που μοιάζει περισσότερο με βάλτο χωρίς θέα λόγω της κατάφυτης βούρτσας και των δέντρων.

FortParkerStatePark EndTrail NuttyHiker

Κανείς από εμάς δεν προτείνει αυτό το μονοπάτι, εκτός ίσως από το πρώτο μίλι του. Μείνετε στα άλλα μονοπάτια που έχει να προσφέρει το πάρκο!

Παρακολουθήστε το βίντεο της πεζοπορίας στο κρατικό πάρκο Fort Parker

Σχετικά με το κρατικό πάρκο Fort Parker

Από τον ιστότοπο του Fort Parker State Park: Το πάρκο περιλαμβάνει την ιστορική πόλη του Σπρίνγκφιλντ, η οποία ιδρύθηκε το 1838. Το 1847, όταν η κομητεία Limestone ολοκληρώθηκε, το Springfield έγινε η πρώτη έδρα της κομητείας.

Στην ακμή του, ο πληθυσμός του Σπρίνγκφιλντ ήταν μεγαλύτερος είτε από το Ντάλας είτε από το Χιούστον. Η πόλη άρχισε σιγά-σιγά να πεθαίνει στις αρχές της δεκαετίας του 1870, αφού ο σιδηρόδρομος παρέκαμψε την πόλη και το δικαστήριο κάηκε. Το ταχυδρομείο του Σπρίνγκφιλντ έκλεισε το 1878 και αμέσως μετά το Σπρίνγκφιλντ έγινε πόλη φάντασμα.

Απομένουν μόνο το νεκροταφείο και η πηγή. Είναι ο τελευταίος τόπος ανάπαυσης πολλών πρωτοπόρων του Ανατολικού Τέξας, συμπεριλαμβανομένου ενός βετεράνου του Πολέμου της Αμερικανικής Επανάστασης και δύο βετεράνων της Μάχης του San Jacinto.